sobota, 13 lipca 2013

PLACUSZKI JAGLANE Z TRUSKAWKAMI

 

 

Sezon truskawkowy niestety już się kończy:( Korzystamy jeszcze robiąc koktajle, musy, placki...


Składniki:

ugotowana kasza jaglana (u mnie ok. dwie szklanki)
ok. 3 łyżki mąki z tapioki lub skrobi ziemniaczanej
syrop z agawy lub inny słód - do smaku
1/4 łyżeczki cynamonu

pokrojone truskawki

masło klarowane do smażenia

Kaszę zmiksować z mąką, dodać słód i truskawki, wymieszać. Smażyć na złoto na niewielkiej ilości sklarowanego masła. Gdyby masa była zbyt gęsta można dodać odrobinę mleka roślinnego lub wody.

 

 

7 komentarzy:

  1. Świetne placuchy, zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale muszą być pyszniutkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podobne z dużą ilością wiórek kokosowych, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam trochę wątpliwości co do tej mąki z tapioki lub ziemniaczanej jeśli chodzi o cukrzyków. Chociaż nie ma jej dużo, więc chyba raz na jakiś czas można, tak sądzę. Zbyt często jednak bym cukrzykom tego dania nie polecała, choć zapowiada się bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey ..
    Nice post..
    Would you like to follow each other..!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne placuchy, z truskawkami nigdy nie robiłam
    pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zatęskniłam za truskawkami:) Pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń